tirsdag 20. januar 2009

Trening og solarium!

Hei! I går begynte jeg å trene på friskhuset. Det er helt utrolig hvor fort man merker at man får energi tilovers etter man har vært i aktivitet. Trente en times tid og tok litt sol før jeg omsider trasket hjem, der var det nystekt brød. Nam! Ble utrolig trøtt og kald, men fannt ut at jeg måtte se "Chuck" og "Saving Grace" før jeg la meg. Sov faktisk ganske dårlig i natt, så det var ganske utrolig at jeg våknet kvart over seks i dag! Vekkte kjæresten med å sette meg opp i senga å høylytt si "God morn! Jeg er sulten!" i et irriterende våkent toneleie! ;)
Jeg sto opp å spiste, satte på en maskin med hånduker, og småsov litt mens hånddukene ble rene.
Var på et ganske kort møte klokken ti, så var det avgårde på friskhuset og rett i solsenga etter på.
Godt! Begynner faktisk å få litt farge. For å si det slik: Skillet mellom trusekanten og resten av meg er ganske tydelig. Er tilnermet transparang dær sola ikke har fått kommet til. Har alltid vært så hvit at allt av blodårer har syntes, så litt farge er fiiiint :D

Men nå kommer kjærestepusen hjem snart.
Såe... Mer blogging senere!:)

Ingen kommentarer: