tirsdag 27. januar 2009

Tannlegeskrekk?

Ja! På høyt nivå også... Var hos tannlegen for to uker siden og tok av de mindlertidige tennene mine for å prøve støpet til de nye porselens tennene mine. Å fy f**n hvor vondt det var! Har gått i to uker nå å gledet meg til å få de nye tennene mine, men det tok brått slutt da klokka ringte halv ni i morrest og jeg begynnte å tenke. Tannlegen har sagt at det ikke skulle bli like dramatisk i dag som det var sist, men jeg tror det er bullshitt! For ubeskrivelig vondt kommer det nokk til å bli. Jeg lå å over tenkte det hele mens klokkeradioen spillte lavt i morrest, fikk panikk og bestemte meg for at det kansje var best hvis jeg bare prøvde å sove mer. Sto opp i tolv tiden, og nå er panikken til bake. F**n da! Jeg skjelver, har knapt fått i meg mat i dag, er kvalm som faen å vil mest bare spy og sove! Dritt, hadde det ikke vært for at det kommer til å se så mye bedre ut etterpå, og etterhvert kansje slutter å gjøre så forbanna vondt, og at kansje jeg får til å tygge harde ting, så hadde jeg gjemmt meg en plass og aldri aldri dratt dit! Uff. jeg må vell begynne å orgne meg, sitter enda i pysjen... Wish me luck! Buhbye!

Ingen kommentarer: