mandag 5. januar 2009

Mac eller pc?

Nå merker jeg at det begynner å bli på tide med å pensjonere MAC'en min. Den har begynnt å bli vanskelig med meg nå. Den har alltid levd sitt eget liv og hadd en ganske så stor personlighet, men har alltid gjort som jeg ba om etter litt godsnakking. Men nå er det visst slutt på slikt, å mitt elsk til den har gått mer over til hat... Så nå blir jeg nødt til å kjøpe ny maskin tror jeg. Men skulle jeg hatt en ny MAC hadde minsteprisen blitt på snær 14-15.000,- I allefall med allt jeg har bruk for.
Og en pc kan man få til under 5.000kr.
Jeg vil ha en Rosa Acer one! Og den koster vell ca 3.500,- eller noe.
Den er liten og ganske praktisk til mitt bruk. Kjæresten har kjøpt seg en blå, så har fått muligheten til å teste den ut.


















Me wants it!<3




Så må vi ikke glemme at Maria har en konkuranse som jeg gjærne vil vinne!:)
Kjenner henne ikke akkurat, men vet såppass mye som at hun er ei søt jente som bor i samme byen som meg!:)











http://mariathatsme.blogg.no/

Ingen kommentarer: