fredag 16. januar 2009

Mer unødvendig pengebruk

Og igjenn har jeg tenkt til å bruke pengene mine på noe heeelt unødvendig!

Du skjønner det, at for ca to år siden fannt jeg et roooosa miniskjørt i skapet til en veninne.
Selv hadde jeg et helt likt i sort, og butikkene var for lengesiden sluttet å slege disse søte skjørtene.
Heldig som jeg er fannt jeg en jente på nettet som skal selge sitt til en billig penge, og hun hadde brukt det en eller to ganger. Så, nå når jeg for penger får jeg et skjørt i posten.

Ja, tenk så rosa er det. Du som sitter dær å leser synes sikkert det er kjempe stygt.
Men jeg liker det! Det er spesiellt, og ikke minst rosa!:D
Er ikke helt sikker på om jeg tørr å vise meg offentlig med det på da...
Ting som skiller seg litt ut er liksom missbrukt av EMO'er.
For to år siden var dette et søtt lite skjørt, mens nå er jeg rett og slett redd for å bli forvekslet med en emo hvis jeg viser meg i dette. Med mindre jeg faktisk ikke har noe annet enn skjørtet og en bh på, men da kan jeg jo forveksles med og være prostituert. Men hva er værst egentlig? Kle seg "billig" eller emo? Hva syns du? Jeg vil ha meninger!

Så må vi ikke glemme at Maria har konkuranse og jeg vil vinne!
For å være med klikk her.


Ingen kommentarer: