tirsdag 27. januar 2009

Syt og bikinivoks

Blir gaaal av porselens tennene! De er rare, det klør inni dem, rundt dem og det river i hele munnen min! Skal å pusse de ned neste onsdag kl 15.30.
Det jeg ikke tenkte på da jeg å tannlegen ble enige om timen var at jeg har en time på en salong. Jeg har endelig motet meg opp til å prøve bikinivoksing! Jeg hater nemmlig å barbere meg. Og har lenge hadd lyst til å prøve voksing, men har liksom aldri giddet å undersøke hvor jeg kan få det gjort eller hva det koster. Men nå som jeg har funnet ut av det og fått meg time må jeg utsette det! Det er litt leit synes jeg, men pyttsann! Det ordner seg tilslutt skal du se! Slik er det vell med allt, er det ikke?:)

Nå skal jeg gå på badet å pusse tennene så blodet spruter av det såre tannkjøttet mitt! Nemmlig, jeg vil ha kløen bort!! Så skal jeg lalle i "himmel" sengen min!<3 Sammens med kjærestepus så klart. Jeg reiser jo i fra han i morgen. Skal sove uten han i tre netter! Men får se han på fredag da jeg, mamma å kansje mor skal til bodø å han tilfeeeeldigvis er der<3 Har foresten kommet med en ide til hva jeg vil tattovere... En tannfe! Hvor søtt er ikke det? Og med allt dette tannlegestyre jeg har gjennomgått og skal gjennomgå! Jeg er genial! ;D















Her er foresten "himmelsengen" min. And once again: Jeg vet veggene på soverommet mitt har en ufyselig grønnfarge! Fisj og æsj! Men ser jo ikke den når jeg sover, noe jeg skal gjøre nå. Nattnatt!:)

Ingen kommentarer: