lørdag 3. januar 2009

After thirteen hours of gnome slaying...

I dag er bare en av de dagene... De dagene som begynner bra, så venter du i spenning på at ting skal bli bedre. Så blir allt bare bæsj, rett og slett fordi du måtte vente allt for lenge... Å nå får jeg ikke sove. Har sett det som er på tv'en før, så fannt ut at man kunne ta seg tid til å blogge.

I det jeg begynnte å tenke på hva jeg skulle blogge om, kom jeg til å tenke på Lenore.
Jeg MÅ gidde å kjøpe de andre bladene. Oppi allt dette kom jeg til å tenke på yndlings episoden min som jeg også har døpt bloggen etter.

Den episoden der Lenore kler seg ut som en fe/alv (whatever, hun var søt:), og blir tatt for å være "the queen of the fairygnomes".
Etter å ha møtt alle disse sier det "klikk" inni hodet hennes, og hun dreper dem alle!



Har du ikke lest tegneserien enda, så bør du gjøre det!
Serien er skrevet av Roman Dirge og var før å finne i "Nemi".
Roman er et stort talent med en syk humor. Tegningene hannes er ikke akkurat portrett og så kallt vakkre.
Men de er sort/hvitt detaljerte og spesielle på sin måte.



Men nå skal jeg prøve å sove, eller bare ligge å se på at kjæresten gjør det<3

Ciao:*

Ingen kommentarer: