fredag 16. januar 2009

Trene? Ja takk!

Ja, nå har det seg slik at jeg har sittet hjemme å vært syk i 7 mnd. Var i narkose i slutten av august, å da lå jeg i narkose i fire og en halv time, så tok det over to måneder før det fikk leget seg og smærten begynte å daffe av. Neste narkose var i desember, da var det vell seks timer i narkose? Husker ikke helt, var ganske neddopa da jeg våknet. Ikke nokk med det, men skal ligge to timer til i narkose, men det blir ikke for i mars. Nå som formen sakte men sikker begynner å bli litt bedre er det påtide å begynne å trene vekk de ekstra kiloene som har kommet med all denne soffaslitingen og alle de smærtestillende jeg har inntatt i løpet av denne tiden. Slik som sitiuasjonen har vært / er har jeg ikke hadd noen mulighet til å jobbe og får derfor sosialstønad hos NAV, noe som ikke er så mye å leve på. Jeg har derfor ikke rå til å betale 519kr for å trene på friskhuset, men i dag snakket jeg med mor og forklarte at jeg hadde lagt på meg en del og trengte litt økonomisk hjelp for å få kommet meg til å trene. Hun ble faktisk glad for at jeg var flink til å innse slikt selv å sa med glede ja til å hjelpe meg med litt penger i måneden slik at jeg får råd til å være medlem på friskhuset.
Jeg ble suuuuperglad, for med de ekstra kiloene, mangel på energi og overskudd, smærten, og spisevanskene kommer dårligselvtillit. Så nå skal jeg virkelig gjøre noe med det. Friskhuset here i come!

Ingen kommentarer: