torsdag 8. januar 2009

Babies and Computers?

Det virker som om alle i min aldersgruppe nermest spyr ut beibier. Uansett hvor jeg snur hodet er jenter gravide, eller har fådd et barn allerede. Siden august virker det som alle har fått barn eller venter barn nå på nyåret.
Jeg skjønner det ikke, mamma fikk meg når hun var 20år. Jegn er 19, og jeg føler meg ikke klar for å få barn i det heletatt. På den andre siden beundrer jeg de som faktisk gjennomfører det helt utrolig bra. Det beundrer jeg virkelig. Har en veninne som fikk sitt andre barn i desember, hun har virkelig forandret seg og blitt en god mor. Og det ble vell min mor og:)

På en annen side av verden virker det som absolutt alle skaffer seg ny bærbar datamaskin. Det er noe jeg derimot føler meg klar for, Mac'en er så klar for å bli pensjonert. Nå kommer det jo baby pc'er også, slike 8"ere. En slik skal jeg bli mamma til, forhåpentligvis i morgen eller på lørdagen. Jeg gleder meg så ufattelig mye, en rosa liten "baby data". Ja, en slik baby vil jeg ha. Stort er ikke alltid best, jeg liker den lille mac'en min, og nå blir det en knøttliten rosa data:)

Nå er det lalletid, har sett en hel cd med sex and the city nå. Kjæresten har sovet siden 18.30, stakkars har feber. Jeg kjenner at det skal bli godt å sove nå, skal prøve å komme meg opp tidliger og kansje gå ned til sentrum å ta mer sol.

God Natt!:)

Ingen kommentarer: