mandag 5. januar 2009

Rett og slett latterlig!

Fy faen, jeg kommer ikke over de idiotene som ikke klarer å gi slipp på ting! Det har mange år, de har sakffet seg et nytt liv og allt det dær... Men alikevell sitter de å klamrer seg fast til ting som har skjedd før eller mennesker de engang kjennte. Ikke nåkk med at de tenker og føler dette, for det skal de jo bare gjøre. Det er det at de vil dele det med resten av værden, samtidig som de prøver å gjemme det litt bort mellom linjene. Før ble jeg kvalm av slike folk, men nå ler jeg bare av de. Hvorfor gjør de dette egentli? Er det for å irritere meg? Det at jeg klarer å lese mellom linjene vil ikke si at de du vil skal se det ser det... Oki? Det er nytteløst å holde på sånn... "Men for mange år siden så skjedde ett eller annet".... So what? Alle visste det da, å alle vet det nå, men det er fortid... Det lille som var ble vasket vekk av regnet og vinden i tidene som kom etter, men nå... Nå er det ubetydelig, og ingen bryr seg lengere.

Bah... Jeg er irritert, jeg går i dusjn.

Snakkes!

Ingen kommentarer: