fredag 23. januar 2009

Hjemlengsel og rydding

Jeg savner mor og far, mamma og småsøskene litt... Vil hjem til mor å se hvor pent rommet "mitt" ble nå som hun har malt det. Få all maten servert og slappe av. Savner teite hundene også.

<-- Far og Mor<3











Her er småbrødrene mine!
De er noen søte sjarmtroll!<3













I går var jeg kjempeflink å ryddet soverommet.
Kjærestegutten hadde revet ut alle klærne sine fra skapet og latt dem ligge på gulvet.
Og dær har de ligget leeeenge! Har mast og mast, og fått "Jaaada" som svar. Endte somvanlig opp med å gjøre det selv... Så nå er skittentøyskurven overfyllt! Tror det var tre plagg av allt som lå på gulvet som ikke var skittent. Uansett, det ble pent til slutt!:) Skiftet på sengen og satte et starinlys atmed vekkelampen. Koslig ble det. Hengte også opp "Myggnettingen"/himmelsengtingen. Elsker den! Den eeeer så fiiiin<3


Her er et bilde av allt rotet og sengen etter jeg fikset peeent.
Ja, soveroms veggene er gusjegrønne!
Det er en gruuuusom farge! :/

Husk at det er bare å klikke på bildene hvis du vil se de i sørre format!:)

Ingen kommentarer: