tirsdag 20. januar 2009

Forventningspress

Idag har tankene virkelig tullet med hode mitt. Er så dritt lei av å gå rundt å se alle disse "perfekte" jentene bane seg vei, inn i en problemfri værden.
Solbrune, veltrente, nystøpte neggler, volumhår og nesten over pyntet.
Forventer folk at man skal smile til værden hele jævla tiden?
Eller er det bare hodet mitt som gjør at jeg på en eller annen måte føler meg "dåligere" enn andre mennesker? Er det rett og slett jeg som saboterer for meg selv?
Iallefall gidder jeg ikke mer, værden smiler faen ikke tilbake uansett. Jeg gidder ikke pynte på ting lengere. Jeg har det ikke alltid like bra, vil heller påstå at det er skjeldent at jeg faktisk har det man kan kalle for bra.
There you go! Go ahead and laugh, feel sorry for me...

What ever, vil bare gå å legge meg under dyna å bli dær...
Alene!

2 kommentarer:

Marie Louise sa...

du er ikke alene kjære! er sånn jeg føler nå for tiden og :-|

Marte sa...

verden smiler litt for sjeldent, men prøv å holde deg positiv!

det hjelper nemlig ikke å grave seg ned i sin egen sorg :-)