fredag 9. januar 2009

En bra dag!

Idag har jeg tatt ansiktsmaske, det var godt!
Ser ut som en fjott på bildet, måtte jo gjøre en grimase siden jeg så totalt teit ut fra før:p
Så har jeg testet ut det søte pedikyr settet jeg fikk hos mamma til jul. Ikke værst til å se så lite og "shabby" ut. Måtte stelle både tånegler og negler mens jeg var i gang. Har rett og slett bare tatt vare på meg selv i dag.

Så må vi ikke glemme at dette er det første blogginlegget på den nye rosae lille pc`n min!:D
Var å hentet den på posten i dag.













Må få legge ut dette bildet.
Husværtene våre har en sånn pen lykt ute som minner meg litt om Narnia.
Måtte ta bilde av den i dag da den var dekket med snø og mørket kom luskende.
Det var egentlig lurt, for værmeldingen hadde rett: Det ble regn til helga. Drittvær!

Lill har sport om jeg vil være med ut å danse i kveld, men jeg tror jeg bare skal ta det med ro i kveld. Kjæresten er syk og jeg er bare ufattelig trett og sliten. Så blir nokk bare kosekveld i kveld<3

Ingen kommentarer: