torsdag 8. januar 2009

Solarium

Idag dro jeg til byen å kjøpte en pen bokse på salg på H&M. Kjøpte et par søte småsko også. Bilder kommer senere:) Etterpå dro jeg på DropIn for å ta sol, men da hadde jeg brukt så lang tid på butikken at jeg bare hadde tid til å sole meg i 14 min før kjæresten ble færdig på jobb å vi skulle handle middag. Det gjorde igrunnen ingeting, for det er så mange år siden jeg hat tatt sol, og jeg har sånn type hud som blir solbrendt veldig fort! Kjennte at 14 min var nokk for denne gang:)Nå skal jeg lage middag til meg og kjærestepusen. Ciao!


Vil igjenn linke til Maria, som framdeles har konkuranse.
Og siden man har større sjangs for å vinne jo fler innleg man poster gjør jeg det once again.
Jeg kan virkelig få nytte av et gavekort på 100kr:p














Ingen kommentarer: