søndag 25. januar 2009

Helgekos og outfits

Helgen har gått til avslapping og kos, rett og slett. På fredag var vi en snartur innom "svigers'n", og så hentet vi Stine Mari å dro på Bowling1 for å bowle (såklart). Det er tydeligvis ikke mitt talent! Har ikke bowlet siden jeg var liten og da var det med "grinna" oppe... Altså, jeg dreit meg totalt ut!
Men det var gøy anyways! :) Etterpå dro vi på Napoli for å spise og mase på Swar om at nå måtte han lage mat til oss. Når vi gikk ut av napoli møtte jeg på en som jeg har gått skole sammens med, og trodde det skulle bli et trivelig møte. Men NEI.... Han var driiitings og det ble et mer flaut og ubehagelig møte, da han snakket ubrukelig høyt og allt som kunne forstås av det han sa var usaklig dritt...

På lørdags ettermiddag sløvet vi bare, så foresten "Wanted". Bra film, anbefales!:)
Lørdags kveld spiste vi pizza hos svigers'n, nam! Så dro vi til et vennepar for å prate skit og drikke litt øl. I halv to tiden på natten fannt vi ut at vi var sultene og skulle lage mat å se film. Vi satte på filmen å begynnte å "kokkelere" på kjøkkenet. Wok og pasta ble vi enige om, men etterhvert som filmen rullet begynnte det å bli småkrangel mellom dem da hun mente at det virkelig var en upassende film og se... Allt ble plutselig veldig awkward når de satt å var stille og tydelig sur på hverandre. Så jeg hoppet opp av sofaen og fåreslo en annen film, slik at alle i det minste kunne være i samme rom til vi hadde spist færdig. Vi rømmte huset og GIKK hjem på speilhålka så snart vi var ferdige med maten, slik at de kunne få krangle i fred å ro.
Uff for en kveld!

Over til Outfits delen. Må få forklare at jeg ikke har så mye spennende i klesskapet. Jeg fåretrekker jeans og t-shirts. Man kan vell og si at de tre årene på landbruksskolen ikke akkurat førte til så mange inkjøp av pene antrekk. Så det er ikke noe spess å skryte av.
Har faktisk begynnt å bruke litt mer spennende farger på øyenskyggen nå. Så på fredag var jeg rosa:
Rosa genser fra: BikBok
Lys dongeribukse fra: Veromoda
Hvit singlett fra: Veromoda
Rosa øyenskygge fra: H&M

På lørdag dærimot var det blått og hvitt som var tingen:
















Blå øyenskygge fra: INC.
Blå singlett fra: Skapet til mor
Lys dongeri bukse fra: Veromoda
Hvit vid topp fra: Cubus (45kr!!)
Blått makramesmykke: Laget selv
Blått armbånd: Laget selv

Som sagt, min stil er kjeeedelig. Har veldig lyst til å oppdatere klesskapet 100% meeen pengene strekker desverre ikke så langt. =/

(Klikk på bildene for å se de i større format)

Ingen kommentarer: