torsdag 8. januar 2009

Film anbefaling! :)

Så "Step up 2 the streets" her om dagen; Just love it!
Liker du dansefilmer så er det bare å se den!
Dødsbra film:)



Mens jeg er i gang med filmer jeg liker så må jeg anbefale "Atonement".
Utrolig god film som jeg rett og slett elsker<3



Modigliani er også en fin film. Iallefall etter min mening, kan være litt langtrekkende hvis du ikke intreserer deg for historien, men jeg liker den i allefall godt:) Den eneste traileren jeg fannt er på spansk, så jeg får vell forklare litt om filmen da. Filmen handler om picaso's rival Modigliani, hans liv som kunstner, hans liv med turberkolose og hans forbudte kjærlighet til Jeanne Hepburn.


Og så klart yndlings filmen min "Second hand lions"<3
Den må du bare se! Den er bare rettogsleett bra!
Koslig, morsom og spennede film:)


Her er noen tips til hva du kan se en filmkveld:)

Ciao!

Ingen kommentarer: