tirsdag 27. januar 2009

Tannlege = Paaaaain!

Var hos tannlegen i en og en halv time i dag, en og en halv time med stoore smærter kan man vell si! Kine (assistenten) hadde vært søt å dekorert hele tannlege kontoret med rosa! Rosa sånn papir ting som ligger under utstyret og rundt halsen på pasienten, rosa hansker (ja, jeg fikk noen med meg hjem), hun hadde rosa arbeidstøy på seg, og ikke minst rosa øyenskygge. Det var litt gøy. Fikk iallefall på "bro" tingene i munnen min, tilslutt. Etter mye om og men! Men, begge "bro" tingene var for høye. Altså, når jeg biter sammen for jeg knappt munnen igjenn. Det gjør enda vondt, jeg plages med å spise, og når jeg gruet meg som f**n i morrest, hadde jeg goood grunn til det. Håper at det går seg til etterhvert. Tannlegen foreslo at hun kunne pusse "bro"tingen ned slik at det ikke skulle være så skjevt, men hun gjettet at jeg kansje ville ha en annen time til å gjøre det. Hun gjettet riktig! Etter en og en halv time med smærter og dritt fikk jeg to stoore painkillers å ble rett ogslett utslått. Klarte knappt å holde øynene åpne på tur hjem. Når vi kom hjem dusjet vi og la oss i senga for å få varmen i oss (varmelaken er tingen!<3). Etterpå dro vi på butikken for å kjøpe middag, å mens kjærestepus laget mat til meg leste jeg blogger jeg liker. Maria hadde lagt ut en videoblogg med trekking av vinneren av konkurransen hennes. Jeg måtte av ren nyskjerrighet se den, og på slutten av filmen kom mitt navn opp... Ta-da! Jeg vannt faktisk! Ble så overasket, for jeg vinner ALDRI noe som hellst! Det var litt gøy syns jeg i allefall :) Løftet i allefall dagen min opp litt! :)

Ingen kommentarer: