fredag 23. januar 2009

Blogg anbefaling!

Har du fulgt med på topmodel norge?
Da har du vell fått med deg at Christina har ver innom to ganger. Fulgte ikke med første gang hun ble stemmt ut, men andre gangen var i 08. Trodde virkelig hun skulle vinne denne gangen! Til min skuffelse gikk hun ut nesten helt på slutten og en eller annen "søring" vannt.

Anyways, dette nydelige mennesket har begynt å blogge!
Vil du lese bloggen hennes klikker du her!
Hun blogger om seg selv, modellivet, mote, sminke og ikke minst oppskrifter på mye god mat! Men litt "refs" må du få hos meg Christina... Du blogger nesten for mye. Det popper opp masse intresange innlegg, men det er så mange på en gang at jeg klarer ikke helt å henge med. Bortsett fra det er bloggen din topp! :)

Dette er første gang jeg kommer med en blogg anbefaling, så sjekk ut bloggen hennes da: http://liller.blogg.no/

1 kommentar:

Anonym sa...

hehe. så koselig! :) du må sjekke bloggen min oftere da vettu :p

klem fra liller