søndag 1. februar 2009

Mascara testing!

Er sikkert et par år siden jeg sist var fornøyd med en mascara, men nå har jeg endelig funnet et par jeg liker! Som du kansje ser har jeg stusslige korte blonde øyenvipper, noe som suger. Alle mascaraene jeg brukte å like har bare blitt dåligere og dåligere synes jeg. Så jeg har lenge brukt usaklig mye penger på å lete meg fram i en jungel full av rot og ubrukelige slagord. Fikk en mascara hos mamma når jeg var hjemme (oriflame), men når jeg var i bodø å så den nye maxfactor mascaraen klarte jeg ikke å dy meg.

Her er min mening om disse:

MaxFactor False Lash Effect:
Pluss: Gir lange og fyldige vipper, som lovet. Klumper ikke. Børsten er stor, men ikke for stor. Den kommer lett til, og dekker alle vippene.
Minus: Tørker litt sakte. Men allt i allt; Love<3

Oriflame Beauty Wonder Lash Mascara: Pluss: Gir lange avskillte naturlige klassiske vipper. Klumper ikke. Tørker ganske fort. Hvis en mer dramatisk effekt ønskes kan man lett påføre fler lag, framdeles uten å klumpe. Flott mascara, finner ingen minus med den. Prisen skal visst være ganske rimelig og ;)
Tommelen opp for disse to!

Ciao<3

2 kommentarer:

Anonym sa...

Når lønninga kommer er det til byen å kjøpe den mascaren til oriflame :-) !

Anonym sa...

æ vet om en bra mascara:P

den kan æ vise deg en dag:P