søndag 8. februar 2009

Endelig!

Etter å ha lett i noen måneder og endevendt leiligheten etter den teite kamera laddern, så fannt jeg den i dag. Slevførgelig, jeg lette som en gal i hele går! Hadde jo vært kos å hadd med seg et kamera med støm når man skulle ut på byen liksom... Men neiiiiida, jeg fannt laddern i dag. Typisk, i går var en kjempe kveld som hadde vært verdt å ta bilder av. Var først hos ei som heter Sussane, veninne av Anja, søstra til Anja og Stine Mari. Etter på dro vi på byen. Der møtte jeg Victoria og Maria. Hadde faktisk på meg kjole og høyhæler, noe man sjeldent ser meg i. Spessiellt ikke når jeg skal danse. Det var utrolig gøy! :D Somsagt, en kveld værdt å ha kameraet med på! Men neeeeiiiii... Nå driver jeg å ladder kameraet slik at jeg kan ta bilde av min nye stolthet å vise det fram på bloggen ;)

Ingen kommentarer: