tirsdag 3. februar 2009

Et vennlig dask på rompa?

Dere jenter har vell alle lagt merke til at menn ofte tror det er helt greit å "daske" jentene på rompa. Å nå må jeg spørre... Er det i det heletatt noen av dere som synes det behagelig, komfertabelt eller akseptabelt? For det gjør ikke jeg! For det første er det ubehagelig, en smule nedverdigende, kjønnsdiskriminerende, rett og slett ekkelt. Kjærestegutten hadde en uvane med å gjøre dette, men jeg har nesten fått slutt på det! Etter en stund ble jeg så irriert at jeg sa klart i fra at jeg synes det er ubehagelig samtidig som jeg tok i gjenn! ;) Nå gjør han det kun når han glemmer seg bort. :) Det verste er jo når ekkle fremmede svinfulle mannfolk på byen tror det er greit å ta tilfart å gi deg ett skikkelig dask over "rævva", samtidig som de tror det er et komplemang. Disse blir jeg rettogslett forbanna på! Det er vell en del av di som har fått seg en knyttneve i retur! Det som er hakket værre må være da broren til en god kompis av kjæresten sto rett ved siden av oss i baren og fannt ut at dette kunne være gøy å prøve seg på... Dere skulle ha sett ansiktsuttrykket til kjæresten da jeg plutselig "bare" klappet til han! Men da forklaringen kom var det ikke like gøy lengere... Hva synes dere egentlig om slik oppførsel?

Ingen kommentarer: